Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
• Обміняти товар належної та неналежної якості.
• Повернути товар належної та неналежної якості.
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п. Так само має бути збережено:
• повний комплект товару;
• цілісність і всі компоненти упаковки;
• ярлики та пломби;
• заводське маркування;
• гарантійний талон (за наявності);
• документи про покупку (фіскальний чек або видаткова накладна)
Процедура повернення та обміну товару:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту Нижній Вербіж, відділення 1, Богуміл Роман, 097-986-99-28.